FAQs

En aquest apartat trobareu respostes a les preguntes més habituals dels diferents tours i experiències i sobre el procés de reserva.

BusXperience.cat

Per facilitar la seva consulta i revisió hem agrupat les FAQs en un índex.

VipXperience

Informació general

Pot reservar la seva experiència en el moment que consideri. Contrastem la disponibilitat de tots els serveis i experiències de cada programa que us interessa i li notifiquem la conformitat abans de 24hrs.

Només has de comprovar que el dia que vulgui reservar la seva plaça per al programa BusXperience escollit, estigui actiu en el calendari que trobaràs dins de l’apartat “Enjoy Tour” –Trieu Data-.

En el moment de rebre la seva sol·licitud, tramitem tots els detalls de l’experiència d’acord amb el programa escollit i abans de 24 hrs l’informarem de la conformitat de la reserva.

Cadascuna de les experiències descrites al programa BusXperience indica els punts de parada i l’horari de pas de l’autocar per a inici del programa.

En tots els apartats descriptius de cada experiència, indica el preu base d’adults i la reducció per a nens i nadons.

Pot ser que la reserva estigui pendent de confirmació d’algun dels serveis inclosos en el programa. Abans de 24 hrs hauria de rebre la conformitat. Si no la rebés, o bé s’hagués produït alguna errada en la introducció del seu correu electrònic, si us plau contacti amb el nostre dpt. d’atenció a client info@busxperience.cat

Si el seu telèfon mòbil permet gestionar el seu propi correu electrònic o gestionar els pagaments, pot mostrar la confirmació de la reserva al seu telèfon mòbil o, si escau, la còpia del pagament realitzat.

Els nostres DAILY TOURS surten sempre puntuals de cada punt de parada i no és possible canviar l’horari d’inici. En quant als tours privats, per favor contacti amb nosaltres a info@busxperience.cat en el moment de fer la reserva.

TOURS & EXPERIENCES no es responsabilitza de cap objecte que pugui quedar a l’interior dels vehicles. Qualsevol article que puguem trobar, serà portat a les nostres oficines centrals de Sant Boi de Llobregat (molt a prop de l’aeroport), al carrer de Saragossa, 14C – 2a. Planta. Si us plau, contacti amb la nostra oficina d’atenció a client per preguntar per l’objecte perdut.

Tours i visites guiades

El programa dels DAILY TOURS ja inclou tots els serveis especificats en les característiques de cada un dels programes.

Es tracta d’un autocar de luxe amb un disseny interior exclusiu per als clients que reservin aquest programa a través de la plataforma web www.busxperience.cat o a través del seu hotel d’allotjament a Barcelona o a Sitges.

Degut a que bona part dels programes ofertats es desenvolupen amb visites a peu a través de cellers subterranis o de vinyes amb difícil accés per a persones de mobilitat reduïda, els vehicles i autocars previstos per a aquests serveis no estan adaptats per a cadires de rodes.

En el programa del BusXperience, les visites i explicacions estan disponibles en anglès, català i castellà.

En el programa VipXperience, també hi ha disponibles les explicacions en anglès, català i castellà, però al tractar-se de tours privats i personalitzats, en el cas que necessiti l’explicació del programa i la visita en un altre idioma, ho pot sol·licitar i se li facilitaria el cost addicional que pugui comportar.

Alguns tours són desaconsellables per a persones amb mobilitat reduïda, ja que inclouen visita a les vinyes i l’orografia del terreny no és apta per a persones amb problemes de mobilitat. No dubti en consultar amb el nostre dpt. d’atenció al client info@busxperience.cat

Els programes BusXperience són adequats per a nens, i en la visita a Bodegues Codorniu es realitza una degustació amb productes no alcohòlics.

Els programes enoturístics de VipXperience estan mes orientats a adults pel tracte i característiques de les visites a cada un dels cellers escollits. Així mateix, totes permeten compres dels seus productes i la seva venda només està permesa a majors d’edat. En canvi, els programes turístics estan plenament adaptats per a visites amb nens.

Per als diferent tours i programes oferts, serien recomanables ulleres de sol, sabates i roba còmoda i una càmera com els articles més importants que s’han de portar.

De juny a setembre es recomanable la roba lleugera per al clima càlid i, si ho consideren, protecció solar per a les activitats a l’exterior. En la temporada d’hivern, de novembre a març pot fer més fred. La resta de mesos de l’any té un clima més atemperat.

Un tour privat és un recorregut només per a vostè i les persones que inclogui en la seva reserva, amb atenció directa i personalitzada durant el desenvolupament de tot el programa.

Mètodes de pagament

Pot pagar amb targeta de dèbit o crèdit a través de la passarel·la de pagament en el moment de formalitzar la reserva.

Si ho indica en el formulari de reserva, se li pot facilitar un número de compte bancari perquè realitzi la transferència de l’import de la seva reserva.

Principalment tota reserva estan prevista que es pagui en euros. Vostè pot fer el pagament en la seva divisa, però pot rebre un petit càrrec addicional de reconversió de moneda.

Tots els pagaments estan protegits. El sistema de pagament requereix diferents passos d’autenticació per a poder formalitzar l’operació.

Informació sobre reserves

Si heu fet la reserva a través del nostre web pot contactar amb el nostre dpt. d’atenció a client info@busxperience.cat. Tota reserva permet modificació o canvi, sense despeses, fins a 48 hrs abans de la data triada agència, per favor contacta amb ells directament. Podeu veure aquesta informació a l’apartat de característiques de cada programa.

Per poder gestionar amb tot detall cada reserva, cal indicar la data prevista. En el cas de BusXperience ha de coincidir amb les dates del programa de sortides dels DAILY TOURS.

Si, es pot fer la reserva per a totes les persones que consideri. Si ha de reflectir en cada reserva els detalls establerts en el formulari de reserva per poder contactar amb cada interessat si fos necessari. En el cas de BusXperience, també és necessari per determinar el nombre de butaca corresponent per a cada passatger.

La informació l’apartat de cada tour proporciona tots els detalls, la informació i les característiques de cada viatge. Si encara té preguntes enviar els seus comentaris al nostre dpt. d’atenció a client info@busxperience.cat. Estarem encantats d’atendre-i ajudar-vos o consultes addicionals. d’atendre en cas de necessitar més informació del seu programa o activitat, o d’aclarir qualsevol dubte que vostè pugui tenir.

Cancel·lacions

Les seves reserves es poden cancel·lar sense despeses fins 48 hores abans de la sortida del tour. Revisi atentament les condicions de cancel·lació aplicables a cada experiència en el moment de rebre la conformitat.

Totes les experiències es poden operar independentment de la meteorologia de moment. Si que és probable que alguna part del programa de visita, especialment a vinyes, es pugui veure afectada. Si per condicions extremes s’hagués de cancel·lar o modificar l’activitat, es concertaria una data alternativa.

En cas de cancel·lació per causa de força major, si hi hauria dret a reemborsament i es retornaria mitjançant la mateixa forma en què es va realitzar el pagament de la reserva.

Els reemborsaments poden trigar una mitjana entre 4 i 7 dies laborables a ser efectius.

Algunes targetes de crèdit tenen terminis diferents i suggerim que consulti amb el seu banc per a més informació.

Atenció al client

Es pot contactar amb nosaltres cada dia, de dilluns a divendres, de 07.00h a 19.00h.

També pot enviar un correu electrònic a info@busxperience.cat i rebrà la nostra resposta abans de 24hrs.

Treballem intensament perquè aquesta situació no es produeixi, però per si apareix alguna situació aliena a la nostra organització, pot contactar amb el nostre dpt. d’atenció a client per buscar la millor solució possible a la incidència que pugui a veure sorgit.

Desplaçat dalt de tot